راهیان نور نقطه عطف قدرت نرم و سخت نظام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز باید به قدرت نرم و سخت برای مقابله با دشمن مسلح شد و جریان راهیان نور نقطه عطف تلاقی این دو قدرت در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۲۱۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 24 April 2016
 معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز باید به قدرت نرم و سخت برای مقابله با دشمن مسلح شد و جریان راهیان نور نقطه عطف تلاقی این دو قدرت در نظام اسلامی است.

 به گزارش تابناک ایلام،"حسین كلانتری" شامگاه شنبه در آیین تجلیل از دست اندركاران و مدیران برگزاری راهیان نور در این استان اظهار كرد: امروز برای مقابله با تهدیدهای دشمنان، نیاز است خود را ابزار و امكانات قدرت نرم و سخت تجهیز كنیم.

معاون استاندار ایلام گفت: یادمان های دفاع مقدس همه ساله حاوی پیام هایی است و از مهم ترین این پیام ها اینكه در دنیای كنونی ما باید به دو قدرت نرم و سخت مجهز شویم و ما باید از این دو قدرت تاثیر گذار به شكل مطلوب در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده كنیم.
كلانتری با بیان اینكه راهیان نور بر گرفته از آرمان های جبهه و جنگ و نقطه عطف تلاقی این دو قدرت است، افزود: در واقع راهیان نور مسیر پر فروغ شهدا را روشن تر از گذشته كرد، شهدایی كه مردانه در میدان ایثار و فداكاری حضور داشتند و اكنون برای حراست از حاكمیت اسلام ناب و حفظ اقتدار و تمامیت ارضی كشور جامعه بی نیاز از راهیان نور نیست.
وی یادآور شد: راهیان نور ادامه مسیر شهدا در حوزه جنگ نرم و استفاده از قدرت راه و اهداف شهدا و الهام گرفتن از آرمان آنها است و یادمان های دفاع مقدس و كاروان های راهیان نور در واقع تجهیز كشور به دو قدرت نرم و سخت هستند.
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین ( ع) ایلام نیز در این آیین گفت: دفاع از فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است و راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی كشور است و باید با استفاده از ابزارهای مختلف هر آنچه كه در جبهه ها رخ داده را به روشنی برای مردم بیان كنیم.
سردار سرتیپ 2 پاسدار صادق حسینی افزود: سرمایه اصلی و قدرت انقلاب مردم و شهدا هستند و برگ برنده نظام قدرت ایمانی و اعتقادی این مردم است و بی شك هیچ قدرتی بالاتر از قدرت نرم عبادی و اعتقادی آنها نیست.
وی تاكید كرد: شهدا، ایثارگران و خانواده های گرانقدر آنها در كانون این قدرت قرار دارند و در كنار این راه نورانی كسانی نیز هستند كه مسیر شهدا و ایثارگران را تشریح می كنند و با ادامه راه آنها حقایق جنگ و اهداف شهدا را برای نسل های كنونی و آینده بیان می كنند.
سردار حسینی یادآور شد: اگر ما امروز از نظر قدرت سخت دارای برتری بوده و قدرت نخست خاورمیانه هستیم این اقتدار برگرفته از خون شهدایی است كه با دست خالی اما روحی بلند به جنگ دشمن رفتند و اكنون آثار با بركت رشادت آنها را در كشور و حتی خارج از مرزهای جغرافیایی انقلاب اسلامی می بینیم.
وی با بیان اینكه نگهداشت یاد و خاطره خون شهدا ارزشمند است و نقش دست اندركاران راهیان نور برجسته و بی بدیل است، اضافه كرد: دفاع مقدس و یادمان های آن و نیز آیین اربعین از ظرفیت های مهم این استان است كه به توجه اساسی مسئولان در بخش احداث زیرساخت ها نیاز دارد.
این آیین كه در مجتمع هتل لاله و با حضور مسئولان سیاسی،فرهنگی، نظامی و انتظامی، بسیجیان، روسای دانشگاه ها و فعالان حوزه راهیان نور برگزار شد جمعی از دست اندركاران راهیان نور تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار