استاندار البرز: خیرین به كمك مدرسه سازی در البرز بیایند

کد خبر: ۲۱۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 17 April 2016


استاندار البرز گفت: جمعیت دانش آموزی البرز برابر با جمعیت برخی از استان های كشور است و تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز آن نیازمند كمك خیرین مدرسه ساز و مشاركت های مردمی است.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز یكشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز كه در محل استانداری برگزار شد، افزود: این استان با داشتن جمعیت دانش آموزی بالا با كمبود فضا و تجهیزات آموزشی روبرو است و برطرف كردن آن نیاز به كمك همه مردم این استان و خیرین مدرسه ساز كشوری دارد.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی بزرگی كه بیش از 500 واحد آن دارای برند ملی است نشان می دهد مدیران موفقی دارند، اما این مدیران موفق باید به كمك آموزش و پرورش بیایند و همانند سال های گذشته در احداث فضای آموزشی سهیم شوند.

وی با اشاره به اینكه ضعف از طرف ما اعضای شورای آموزش و پرورش است شاید حق مطلب را به طور كامل ادا نكرده ایم كه در این بخش مدیران واحد های صنعتی و خیرین با گام های استوار تری به كمك آموزش و پرورش این استان بیایند.

وی یاد آور شد: مدیران البرز نباید سالی یك بار از خیرین تجلیل به عمل آورند بلكه باید به مناسبت های مختلف از خیرین تجلیل شود تا روحیه مشاركت و انجام كارهای ماندگار در آنها افزایش یابد.

وی گفت: البرز استانی با هویت است كه در آن عالمان و نخبگان بزرگی در عرصه های دینی، علمی و هنری رشد پیدا كرده اند و به انقلاب و جامعه خدمت كردند بنابراین مردم این استان می توانند مثل گذشته با مشاركت در كارها برگ دیگر بر افتخارات البرز بیفزایند.

طهایی ادامه داد: فعال شدن مشاركت های مردمی البرز مهمترین كاری است كه اعضای شورای آموزش و پرورش باید انجام دهند تا كمك های خیرین به صورت خرد جمع آوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار