تاكید امام جمعه ساوجبلاغ بر رعایت شئون اسلامی در تالارهای پذیرایی

کد خبر: ۲۱۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 12 April 2016


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ بر رعایت شئون اسلامی در مجالس عروسی در تالارها و مكان های عمومی در این شهرستان تاكید كرد.

به گزارش ایرناف حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ كه با موضوع آسیب شناسی مجالس عروسی در تالارها ، ساماندهی و بررسی وضعیت عفاف و حجاب در اصناف و پاساژها و تشكیل كار گروه ساماندهی تبلیغات محیطی برگزار شد، افزود: اقتصاد مقاومتی ، شتاب علمی و فرهنگ و ارزش های ناب ایرانی اسلامی از نكاتی است كه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) بر آن تاكید دارند.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در شورا ی فرهنگ ساوجبلاغ گفت: طراحی فرهنگ و نحوه اجرای آن توسط این شورا اجرا می شود و باید از پتانسیل آن بخوبی استفاده كرد.

وی خواستار جدیت بیشتر برای اعمال مدیریت برای باغ تالارهای در شهرستان ساوجبلاغ شد و افزود: متاسفانه موسیقی های نامطلوب و پوشش های نا مناسب در برخی از این مكان ها ، مشكلاتی را بوجود آورده كه نیاز است اماكن عمومی ، اداره ارشاد و اتاق اصناف به بررسی این مسائل بپردازند .

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن اشاره به نامگذاری سال ١٣٩٥ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: از این پس كارگروه ها باید دستور جلسات و مصوبات را حلاجی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مدل‌ها را دریافت و طبق این مدل ها، برنامه ها در این شورا برای اجرا ارائه نماید.

وی افزود: یكی از وظایف شورای فرهنگ عمومی این است كه نیازهای فرهنگی شهرستان سنجیده و ارزیابی شود.

پالیزگیر اظهار كرد: بسیاری از آسیب ها مشخص است و ما باید علت ها را جستجو كنیم و این موضوعات در كمیته ها بررسی و به صورت تخصصی در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: باید ازصاحبان 40 تالار كه دارای مجوز فعالیت از اتاق اصناف این شهرستان هستند دعوت شود تا باحضور كارشناسان انتظامی ، اتاق اصناف و تبلیغات اسلامی ، توصیه ها و تذكر لازم به آنها ارایه شود.

وی از اتاق اصناف و اداره اماكن نیروی انتظامی خواست با جدیت وارد عمل شده و اجازه فعالیت به واحد های بدون پروانه را ندهند و نسبت به پلمپ باغ تالارهای غیر مجاز اقدام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار