توسعه زیر ساخت های یادمان شرهانی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: توسعه یادمان شرهانی به لحاظ جاده دسترسی و زیرساخت های آب و برق در سال جدید در دستور کار مسئولان استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۰۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 29 March 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: توسعه یادمان شرهانی به لحاظ جاده دسترسی و زیرساخت های آب و برق در سال جدید در دستور کار مسئولان استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ایلام؛
حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتیی استاندار ایلام در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شرهانی دهلران اظهار کرد: یادمان شهدای شرهانی یک بقعه مقدس و نورانی می باشد که همه ساله و در طول سال از جای جای ایران اسلامی از این این مکان مقدس و با معنویت بازدید می کنند.
 
وی با اشاره به وجود یادمان های مختلف در استان افزود: یادمان شهدای شرهانی به دلیل اینکه قرارگاه تفحص شهدای گمنام بوده است و از این مکان پیکر مطهر شهدای گمنام تفحص شده ساماندهی و به سایر نقاط کشور انتقال داده می شد دارای قداست و معنویت خاصی است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: علی رغم اینکه زیارتگاه شهدای شرهانی آنگونه که باید معرفی نشده است ولی شاهد هستیم که در ایام نوروز روزانه تا 3 هزار نفر از این یادمان بازدید کرده اند.
 
وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه دهلران در خصوص پذیرایی از کاروان های راهیان نور گفت: براساس آمار اعلام شده از سوی سپاه ناحیه دهلران بیش از 50 هزار نفر تاکنون از یادمان شهدای شرهانی بازدید کرده اند.
 
کلانتری عنوان کرد: سالانه 200 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور و خانواده های شهدا و ایثارگران از زیارتگاه شهدای شرهانی در دهلران بازدید می کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اهتمام استاندار و سایر مسئولان استان درخصوص گسترش و توسعه این یادمان اضافه کرد: توسعه یادمان شرهانی به لحاظ جاده دسترسی و زیرساخت های آب و برق در سال جدید در دستور کار مسئولان استان قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به سفر مسئول بنیاد حفظ آثار استان مازنداران به شهرستان دهلران گفت: با وجود اهتمام و مصمم بودن مسئولان حفظ آثار استان مازندران و لشکر 25 کربلا مازندران به فضل الهی یادمان چیلات در دهلران نیز احداث خواهد شد.
 
کلانتری اظهار داشت: اقتدار، آسایش، عزت و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثارگری و رشادت دیروز شهدای والا مقام و صبر و تحمل خانواده های آنان است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: علی رغم وجود ناامنی های بسیار در سطح منطقه و کشورهای جهان اما شاهد برقراری امنیت پایدار در مرزها و داخل کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام هستیم که این مهم به برکت و به واسطه خون مطهر شهدا است. 
توسعه زیر ساخت های یادمان شرهانی
  /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار