مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد خدمات سفر استان البرز:

3 واحد پذیرایی و یک واحد اقامتی در البرز پلمب شد

با تشدید نظارت‌ها در نخستین روز از بازرسی‌های مشترک نوروزی سه واحد پذیرایی و یک واحد اقامتی در استان پلمب شد.
کد خبر: ۲۰۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 21 March 2016

مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد خدمات سفر استان البرز گفت: در نخستین روز از نوروز 95، 3 واحد پذیرایی و یک واحد اقامتی در استان البرز پلمب شد.

تیمور خاوند اظهار کرد: در ایام نوروز تیم‌های نظارتی اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه مسافران افزایش یافته است.

وی کاهش تخلفات و نظارت و کنترل بر همه واحدهای خدماتی در استان را از مهم‌ترین اهداف فعال شدن این تیم‌های نظارتی عنوان کرد.

مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد خدمات سفر استان البرز تأکید کرد: با تشدید نظارت‌ها در نخستین روز از بازرسی‌های مشترک نوروزی سه واحد پذیرایی و یک واحد اقامتی در استان پلمب شد.

خاوند عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گرانفروشی را از مهم‌ترین دلایل پلمب این واحدها عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت‌ها و کنترل بر واحدهای پذیرایی استان تا پایان ایام تعطیلات نوروز به صورت ویژه از سوی بازرسان انجام می‌شود، تأکید کرد: ناظران و بازرسان به صورت تمام وقت آماده ارائه پاسخگویی به شکایات و سؤالات احتمالی مسافران و گردشگران هستند.

به گفته این مسئول، کمیته بازرسی از واحدهای پذیرایی و مراکز اقامتی استان البرز با مشارکت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها در محورهای پرتردد استان البرز فعالیت خود را به صورت ویژه انجام می‌دهد، گفت: مسافران و گردشگران در صورت مشاهده تخلف به ویژه گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراتب را سریعاً به بازرسان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار