صنعت گران استان نیاز به حمایت دارند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنعت این استان بیمار است و هنوز نابود نشده است.
کد خبر: ۱۹۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 11 March 2016
به گزارش ایسنا،سالار حسین پور در پانزدهمین جشنواره تقدیر از واحد های صنعتی و تولیدی برتر استان در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان افزود: باید دست صنعتگران و تولید کنندگان استان را که صدایشان به جایی نمی رسد را گرفت و آن ها را حمایت و تقویت کرد.

وی بیان کرد: یکی از نیاز های توسعه هر جامعه ای توسعه صنعتی است که استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه نیازمند توسعه صنعتی است و این امر نیاز به حمایت و همکاری بیش از پیش دستگاه های مختلف دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از برپایی برخی نمایشگاه های عرضه کالا بدون مجوز در سطح استان به خصوص شهر یاسوج خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه ها باید طبق مصوبه و مجوز کارگروه توسعه صادرات استان باشند. چرا باید ما هر روز شاهد برپایی یک نمایشگاه در سطح استان به خصوص در شهر یاسوج باشیم؟

حسین پور تصریح کرد: چرا شهرداری یاسوج با ایجاد داربست و گرفتن عوارض از برخی صنوف اقدام به برپایی نمایشگاه و غرفه می کند مگر شهرداری مسئول بازار است؟ باید اقدامات موثری از سوی متولیان و مسئولان امر در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به حقوق مصرف کنندگان ادامه داد: تولید کنندگان باید مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات به مشتریان را با حفظ شان و جایگاه مشتری همراه با ارزش افزوده برای هر دو طرف انجام دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تولید کنندگان باید برای مشتری مداری و حمایت از مصرف کنندگان باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند.

حسین پور اضافه کرد: سازمان صنعت و معدن استان از واحد های تولیدی حمایت می کند.

 در پایان این مراسم از 21 واحد صنفی و 25 واحد تولیدی استان کهگیلویه بویر احمد به جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار