واجد شرایط های استان،برای رای دادن434هزارنفر

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به به آمادگی کامل استان ایلام برای انتخابات، گفت: ۴۳۴ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۱۸۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 24 February 2016
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به به آمادگی کامل استان ایلام برای انتخابات، گفت: ۴۳۴ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش تابناک ایلام"حسین کلانتری " اظهار داشت: استان ایلام از آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند برخوردار است و کوچکترین نگرانی به منظور اجرای این حماسه ملی در دو حوزه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی و همچنین حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره وجود ندارد.

وی افزود: بیش از ۴۳۴ هزار در استان ایلام واجد شرایط رای دادن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هستند.

کلانتری اضافه کرد: با وجود این جمعیت کم در استان ۵۳۱ شعبه اخذ رای به منظور پوشش بیشتر مناطق دورافتاده و بستر سازی زمینه مشارکت بیشتر مردم در نظر گرفته شده که در برابر ۵۳ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور حدود یک درصد را شامل می شود و در مقایسه با ادوار گذشته شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق های رای هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که دست اندر کاران انتخابات پاسدار آرای آنان هستند و به عنوان امانت دار از رای آنان که حق الناس است، صیانت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسئولان به هیچ وجه در انتخابات دخل و تصرف و اعمال نظر نمی کنند و تنها موظف هستند سلامت و امنیت انتخابات را تضمین کنند.

وی اظهار کرد: تمامی راهبردها و برنامه ریزی ها در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم است و هرچه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، نظام اسلامی مقتدرتر و با صلابت تر است./م





منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار