نسبت دادن تندرو به اصولگرایان جفا است

«وحدت و همگرایی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است و باید در انتخابات پیش رو به یک لیست واحد رأی دهیم.»
کد خبر: ۱۸۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 19 February 2016
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت:جمعی از وفاداران به انقلاب اسلامی در قالب اصولگرایان به دنبال تحقق اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و نسبت دادن عنوان تندرو به آنان جفا محسوب می شود.

غلامعلی حداد عادل روز گذشته در همایش بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان ری که با حضور نامزدهای ائتلاف اصولگرایان برگزار شد، با اشاره به سابقه انقلابی مردم شهرستان ری اظهار داشت:مردم شهرستان ری در عرصه های مختلف همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: مردم شهرستان ری در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی نقش به سزایی را ایفا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساز و کارهای وحدت اصولگرایان گفت: وحدت و همگرایی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است و باید در انتخابات پیش رو به یک لیست واحد رأی دهیم.

حداد عادل تأکید کرد: شورای اصولگرایان با محوریت آیت الله موحدی کرمانی و راهنمایی های آیت الله یزدی و مصباح یزدی تاکنون ۱۰ نشست برگزار کرده است و تلاش شد تا ۳۰ نفر از افرادی که در زمینه حضور در مجلس شورای اسلامی ابراز علاقه کردند، انتخاب شوند.

وی بیان داشت: یک هفته فرصت تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس، مجالی است تا مردم هر چه بیشتر با افراد لیست اصولگرایان آشنا شوند.

حداد عادل با بیان ویژگی های لیست اصولگرایان یاداور شد: تمام تلاش های لازم صورت گرفت که افراد متعهد و انقلابی در لیست اصولگرایان قرار بگیرند.

وی با انتقاد از برخی افراد که القابی نظیر تندرو را به اصولگرایان نسبت می دهند، گفت: باید حضور اگاهانه در صحنه داشت و فریب این جریانات را نخورد.

حداد عادل با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: جمعی از وفاداران به انقلاب اسلامی در قالب اصولگرایان به دنبال تحقق اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و نسبت دادن عنوان تندرو به آنان جفا محسوب می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار