واگذاری ۹ مکان ورزشی دولتی به بخش خصوصی

اداره کل ورزش و جوانان استان قم ۹ مکان ورزشی دولتی تحت مالکیت خود را به صورت اجاره یک ساله در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۸۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 14 February 2016
به گزارش تابناک قم، بر اساس دستورالعمل وزارت ورزش مبنی بر واگذاری اماکن تحت تملک این وزارت، ۷ سالن ورزشی و ۲ زمین چمن مصنوعی استاندارد طبق مزایده به بخش خصوصی واگذار می‌شود. این کار در ادامه روند واگذاری اماکن ورزشی  صورت می‌گیرد که طی ماه اخیر به بخش خصوصی واگذار شده اند.

زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان و زمین چمن ورزشگاه شهدای نیروگاه، زمین‌های فوتبال حاضر در این فهرست را تشکیل می‌دهند و سایر اماکن، ۷ سالن چند منظوره ورزشی هستند.  

سالن ورزشی مهر واقع در کمربندی قم به سمت میدان ۷۲ تن، سالن شهید طاهریان در میدان آزادگان، سالن ظهور در جمکران، سالن شهید رضاییان در بلوار امین، سالن ولایت در شهر پردیسان، سالن ثامن الائمه(ع) در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد و سالن نرجس در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) سالن‌های چند منظوره این فهرست هستند.  

چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان با اجاره ماهانه پایه ۷۹ میلیون ریالی، گران‌ترین مکان ورزشی موجود در این فهرست است و سالن ولایت پردیسان با یک میلیون تومان اجاره ماهانه پایه ارزان‌ترین آن بوده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار