ایجاد فضای سبز، كاري ماندگار براي مردم يزد

کد خبر: ۱۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 07 February 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد از ايجاد یک پارک 325 هکتاری در محدوده دروازه قرآن یزد خبر داد كه تا چهار سال آينده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 "سيد محمد ميرمحمدي" در بازدید از کمربند سبز محور یزد- میبد ضمن اقدام به کاشت نهال در این محور، ایجاد فضای سبز برای نقطه‌ به ‌نقطه استان یزد را ضروري خواند و تأکید کرد: استان یزد به‌عنوان منطقه‌ای گرم و خشک نیاز به ایجاد فضای سبز دارد و این اقدام برای مردم استان یزد ماندگار می‌شود.

وي در ادامه اظهار كرد: در این محور کاشت نهال در مساحتی بالغ ‌بر 200 هکتار آغاز شده و در یک برنامه چهار ساله، 600 هکتار از این محور نهال‌کاری می‌شود.

 میرمحمدی ادامه داد: آبی که برای آبیاری این نهال‌ها در نظر گرفته ‌شده از محل پساب فاضلاب‌های یزد است که مدت 14 سال بدون استفاده مانده است.

وي تصریح کرد: علاوه بر ایجاد فضای سبز در این محور، محیط‌هایی برای استراحت و تفریح مردم و مسافران در نظر گرفته خواهد شد تا با نشاط، شادابی و طراوت بیشتری وارد یزد شوند.

استاندار همچنین در جريان اين بازديد، از طرح مطالعاتي ایجاد یک پارک 325 هکتاری در محدوده دروازه قرآن یزد خبر داد و خاطرنشان كرد: کار نهال‌کاری و درختکاری این طرح تا پایان سال انجام می‌شود  و تا چهار سال دیگر این پارک به بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
با سلام و عرض خسته نباشید
ایا میشود از سازمان پارکها سوال شود چرا وقتی یک فضای سبز شروع به نهال کاری میشود بطور کامل اجرا نمیگردد نمونه ان کوچه شماره 6 اصالت شهرک رزمندگان نیمه کاره رها شده است
ایا کسی هست جوابگو باشد؟
با تشکر
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار