مشکلی برای جذب استخدامی‌های جدید نیست

معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: هیچ مشکلی در جذب بیش از 850 نفر از قبول‌شدگان در آزمون استخدامی‌ نداریم و به تدریج شاهد جذب این افراد هستیم.
کد خبر: ۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 29 March 2015

اقبال عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در اکثر ادارات جذب استخدامی‌های سال 91 انجام شده و تلاشمان بر این است تا بتوانیم در فروردین ماه مشکل جذب آنها را که سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات و منابع به حال خود رها شده بود سر و سامان داده و بر اساس ردیف بودجه سال 94 نسبت به جذب آنها و پرداخت حق و حقوق و مزایایشان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با یادآوری اینکه حتی برای تعدادی از قبول‌شدگان دوره‌های آموزشی بدو خدمت نیز برگزار شده است، گفت: سعی‌مان بر این است تا بتوانیم استخدامی‌های آزمون استانداری را که مربوط به ادارات و دستگاه‌های مختلف است در یک جمع‌بندی نهایی به کار گرفته و نسبت به حل دغدغه‌ها و مشکلات آنها قدم‌های اساسی را برداریم.

850 نفر از استخدامی‌های آزمون استانداری اردبیل که از دو سال پیش در آزمون پذیرفته شده مراحل جذب آنها با تاخیر انجام شده است.

این استخدامی‌ها اعلام کردند که قبل از عید تنها دو روز برنامه آموزشی بدو خدمت برای آنها برگزار شده ولی هنوز از آغاز به کار آنها خبری نیست و احکامی نیز در این زمینه صادر نشده است.

استخدامی‌های برخی از دستگاه‌ها همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که گفته می‌شود هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد و به رغم آنکه مدارکی از آنها تحویل گرفته شده اما هنوز وارد چرخه کار نشده‌اند.

850 نفر از استخدامی‌های سال 91 استانداری اردبیل سال‌ها است که در جذب و ورود به کار با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو هستند و نهادهای دولتی با به بهانه قرار دادن تأمین نشدن اعتبارت نسبت به جذب آنها کوتاهی کردند.

براساس مصوبه بودجه سال 94 کشوری قرار است ردیف مستقلی برای تأمین حقوق و مزایای این استخدامی‌ها در نظر گرفته شده و نسبت به جذب آنها اقدامات جدی انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار