گسترش شجاعیان را به استقلال می دهد/گزارش تمرین امروز تراکتور

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: با انتقال شجاعیان به استقلال موافقم به شرط اینکه منافع باشگاه گسترش‌فولاد تأمین شود.
کد خبر: ۱۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 06 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در مورد اینکه گفته می‌شود پرونده انتقال داریوش شجاعیان هافبک گسترش‌فولاد به استقلال مجددا به جریان افتاده است، گفت: باشگاه استقلال قبلا نامه زده بود و اعلام کرده بود که شجاعیان را می‌خواهد و ما نیز در پاسخ گفته بودیم به این بازیکن نیاز داریم اما حالا آنها دوباره این درخواست را مطرح کردند.

وی ادامه داد:‌ امروز در این مورد صحبت‌هایی با سمندر مدیرعامل باشگاه انجام دادم و به او اعلام کردم که از نظر من انتقال شجاعیان به استقلال منعی ندارد و مسئولان گسترش می‌توانند در مورد این بازیکن با استقلال مذاکرات لازم را انجام دهند. در واقع به سمندر گفتم اگر منافع باشگاه در این نقل و انتقال تأمین شود، من بحثی ندارم و این موضوع را به سمندر واگذار کردم.

کمالوند تاکید کرد: سمندر و زنوزی باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند. من بحثی ندارم اما باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود و استقلالی‌ها باید با سمندر مذاکره کنند.

سرمربی گسترش‌فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا در این انتقال مباحث مالی مطرح است یا جابجایی بازیکن، گفت: بحث فنی با من است و بحث صدور رضایت‌نامه یا انتقال بازیکن به عهده باشگاه است و باشگاه باید در این مورد تعیین تکلیف کند. من اعلام کردم که می‌توانم فرد دیگری را جایگزین کنم. اما باشگاه تصمیم‌گیرنده است و یک بار دیگر تاکید می‌کنم زنوزی و سمندر باید در خصوص شجاعیان تعیین تکلیف کنند.

وی در پایان گفت: من گفتم از نظر من منعی ندارد اگر منافع باشگاه تامین شود.

 گفتنی است مهدی مومنی اولین خرید آبی ها در نیم فصل مسابقات لیگ بود و در صورت نهایی شدن حضور شجاعیان، وی دومین خرید این تیم در نقل و انتقالات است.

گزارش تمرین امروز تراکتور

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در غیاب بازیکنان خارجی و سربازهای خود امروز یک جلسه تمرین برگزار کرد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز بعد از ۶ رو تعطیلی یک جلسه تمرین کرد. این تمرین در غیاب بسیاری از بازیکنان تراکتورسازی برگزار شد.

* بازیکنان سرباز سروش رفیعی، علی حمودی و سینا عشوری به جز شجاع خلیل‌زاده که از باشگاه مجوز گرفته است در تمرین غایب بودند. این بازیکنان در اردوی تیم نیروهای مسلح حضور داشتند.

*بختیار رحمانی که اجازه حضور در تمرینات را ندارد امروز هم در تمرین حضور نداشت.

* خالد شفیعی که از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده در کنار محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی دو ملی‌پوش امید این تیم از غایبان تمرین بودند.

*مهدی شریفی که گفته می‌شود قرار است خدمت سربازی خود را در تبریز پشت سر بگذارد امروز با لباس شخصی به محل تمرین قرمزپوشان تبریزی آمده بود.

* هواداران تراکتورسازی مثل چند وقت اخیر بازهم نسبت به بختیار رحمانی واکنش نشان دادند و لحظاتی علیه او شعار داده شد.

  • کاردوسو، سزار و ایان رامسی  ۳ بازیکن خارجی تراکتورسازی در تمرین امروز غایب بودند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار