کمیته جذب خیران در شیراز تشکیل شد

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از تشکیل کمیته جذب خیران در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵ 29 January 2015

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید‌علی‌اصغر دستغیب امروز در مجمع خیران فرهنگ‌ساز و شهرساز اظهار داشت: تشکیل مجامع خیرین در زمینه‌های مختلف از بهترین شواهد فعالیت و تلاش مردم شیراز و فارس است.

وی با بیان اینکه تشکیل این مجمع برای دعوت از افراد به منظور صرف هزینه مدنظر نیست، افزود: حضور در این اجتماعات و همفکری و تبادل اطلاعات و ارائه راهکارهای مؤثر از برکات این مجامع است.

علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز، نیز در این مجمع به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به سابقه تاریخی و طولانی‌مدت حضور مردم فارس در انجام امور خیر اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در این گونه امور سبب میشود خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

پاک‌فطرت در تببین خط مشی یک سال آینده مجمع نیز گفت: مسائل معنوی باید در اولویت برنامه‌های یک سال آینده قرار گیرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه تبلیغات مجمع خیرین باید بسیار موثرتر افزایش یابد، تصریح کرد: تشکیل کمیته مخصوص این مجمع در مناطق 10 گانه شهرداری شیراز درخواست شهرداری شیراز است.

عبدالرضا دستغیب، مدیر عامل مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز شیراز، نیز در دومین جلسه هیئت امنای این مجمع اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون 18 جلسه هیئت مدیره با بیش از 30 مصوبه تأثیر‌گذار از جمله آئین‌نامه اجرایی مجمع برگزار شده است.

وی تشکیل 4 کمیته جذب خیرین،کمیته حقوقی و کمیته فرهنگی را از نتایج تصویب آئین‌نامه اجرایی مجمع دانست و گفت: علاوه بر تشکیل این کیمته‌ها جشنواره‌ها و مراسم مختلفی نیز توسط مجمع برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار