اسفندماه؛

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان جنوبی اسفند برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی که از احتمال تغییر زمان برگزاری جشنواره مطبوعات در آذرماه خبر داد بود، امروز اعلام کرد: این جشنواره اسفند امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۱۵۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 02 January 2016


عباسعلی بهاری که 14 آذرماه امسال در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند از احتمال تغییر زمان برگزاری جشنواره مطبوعات در خراسان جنوبی در صورت تایید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داده بود، امروز (۱۲ دی) به خبرنگار شبستان گفت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان جنوبی اسفندماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان جنوبی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: سرمقاله، عکس، تیتر، خبر، یادداشت و گزارش در بخش جنبی جشنواره با موضوع بحران آب و خشکسالی برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در هر بخش از جشنواره باید 15 اثر دریافت شود تا کار داوری انجام شود و آثار شرکت کنندگان در این جشنواره باید در زمینه مشکلات خراسان جنوبی در موضوع بحران آب و خشکسالی باشد.

 بهاری از اعتبار 10 میلیون تومانی برای برگزاری این جشنواره خبرداد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای برگزاری این جشنواره 10 میلیون تومان اختصاص داده است.

 وی با بیان اینکه داوری این جشنواره در تهران انجام می‌شود، از علاقه مندان خواست آثار خود را تا 10 بهمن به سایت جشنواره مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

ارسال ۱۴۵ اثر به نخستین جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره شعر طنز استان همزمان با 23 دی ماه در سالن علامه فرزان بیرجند خبر داد.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون 145 اثر از 45 شاعر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: کار داوری آثار رسیده از امروز (۱۲ دی) آغاز می شود.

 بهاری خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره شعر طنز با اهداف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی بین مردم و هنرمندان استان، احیای طنز ادبی، کشف و شناسایی شاعران طنز پرداز استان و ایجاد فضای سالم برای طنزپردازان در استان برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: شهرستان های «بیرجند، فردوس، سرایان و درمیان» بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره را به خود اختصاص داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار