به علت بارش برف، کولاک و شدت سرما

مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی شنبه تعطیل است

به علت بارش برف، کولاک و شدت سرما فردا (شنبه 12 دی‌ماه) مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی تعطیل است.
کد خبر: ۱۵۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 01 January 2016

به گزارش تابناک تبریز، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان بستان آباد، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی و مدارس استثنایی خاروانا، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی و مدارس استثنایی کلیبر، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول شهری و روستایی و مدارس استثنایی شهرستان جلفا و هادی شهر و کلیه مقاطع تحصیلی بخش سیه رود جلفا فردا تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی چاراویماق، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی خداآفرین و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی عشایر نیز فردا 12 دی‌ماه تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و مدارس استثنایی هوراند تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره‌ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

همچنین به دلیل مسدود بودن مسیر راه‌های روستاهای کرد آباد، گنبرف، کندوان، آمقان و عنصرود شهرستان اسکو کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در این روستاها تعطیل است و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی دیگر مناطق شهرستان اسکو و شهر جدید سهند با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

گفتنی است، امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی سر موعد مقرر اعلام شده، دایر و برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار