سرمربیان سرخابی تبریزی قبل از دربی چه گفتند

قلعه‌نویی:تراکتورسازی واقعی را بعد از نیم فصل خواهید دید / کمالوند :زنوزی طرفدار تراکتوراست

کد خبر: ۱۵۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 31 December 2015
به گزارش تابناک  تبریز، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: از بازیکنانی که در نیم فصل به دلایلی از تیم تراکتورسازی جدا شده‌اند حلالیت می‌خواهم.

وی گفت: تراکتورسازی واقعی را بعد از نیم فصل خواهید دید و فردا بازی سختی برابر گسترش فولاد خواهیم داشت و اگر بتوانیم برابر این تیم به برتری دست یابیم، به قهرمانی هم فکر خواهیم کرد.

قلعه‌نویی گفت: جا دارد از باشگاه گسترش فولاد و آقایان زنوزی و کمالوند نهایت تشکر را کنم که با وجود احتیاج داشتن به بازیکنان خود، آنها را به ما دادند تا تیم تراکتورسازی تقویت شود.

وی در مورد ضعف دفاع چپ تیمش نیز گفت: رمزی چند روزی است در تمرینات تیم حضور ندارد و فردا از ایران پوریان در این نقطه از زمین استفاده می‌کنیم، ضمن اینکه چهار بازیکن خود را به دلیل محرومیت به همراه نخواهیم داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد وضعیت بختیار رحمانی گفت: بختیار یکی از بهترین هافبک‌های هجومی ایران است و این بازیکن باید تکلیف خود را با خودش مشخص کند و به نظر من بختیار با این کارهایش به خود و تیم تراکتورسازی لطمه می‌زند.

وی در مورد آمد ادینهو هم گفت: مردم تبریز ادینهو را دوست دارند و آمدن وی هم وزن تیمی و هم وزن تاکتیکی تیم تراکتورسازی را بالا می‌برد و به همین خاطر خواهان وی بودم، اما وی هنوز با باشگاه قطری قرارداد دارد و خودش عنوان کرده اگر آزاد شود به تیم تراکتورسازی زنگ زده و به این تیم خواهد پیوست.

قلعه‌نویی سیاست باشگاه تراکتورسازی در یارگیری نیم فصل گفت: به دنبال جذب بازیکنان هجومی هستیم و به اعتقاد من بهترین دفاع حمله است و با این سیاست بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از شایعات مطرح شده در مورد درگیری در تمرینات تیم تراکتورسازی گفت: تیم ما امروز یک تمرین بسیار خوب برگزار کرد و اخبار درگیری امروز و یا بعد از بازی با نفت شایعه بیش نبوده و جهت ضربه زدن به تیم مطرح می‌شود.


مالک باشگاه گسترش فولاد طرفدار تیم تراکتورسازی است

به گزارش  تابناک تبریز، فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: دربی تبریز متفاوت‌ترین دربی کشور بوده و در سال‌های گذشته هیچگاه شاهد بازی حاشیه‌دار و پرتنش بین دو تیم نبودیم و در بیرون زمین با تمام عوامل و بازیکنان باشگاه تراکتورسازی دوست هستیم اما موضوع داخل زمین فرق می‌کند و در میدان مسابقه مردانه با تراکتورسازی رقابت می‌کنیم.

وی گفت: در چند روز گذشته در مورد بازیکن دادن گسترش فولاد به تراکتورسازی گفتند که گسترش فولاد سه امتیاز بازی را هم به تراکتور بدهد، اما قضیه بازی حق‌الناس بوده و نمی‌توان حق دیگر تیم‌ها را ضایع کرد و سال گذشته هم در شرایط حساس سه امتیاز به تراکتورسازی را ندادیم و که می‌توانست به قهرمانی تراکتورسازی منجر شود و در سرزمین سرداران شهید باکری و شفیع‌زاده مردانه در میدان ظاهر شده و فردا نیز همچنین خواهد بود.

کمالوند در مورد کمک‌های باشگاه گسترش فولاد تبریز به تراکتورسازی گفت: جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تمایل به سرمایه‌گذاری در ورزش تبریز و خدمت به جوانان این شهر داشته و خود از طرفداران تیم تراکتورسازی است و بارها به این تیم کمک کرده است که نمونه آن چندین بار شرایط سفر تراکتورسازی با هواپیمای چارتر را فراهم کرده است و باشگاه گسترش فولاد می‌تواند بازیکنی را به هیچ باشگاه ندهد و فقط به تراکتورسازی بدهد.

وی افزود: گسترش فولاد بابت انتقال مهرداد بایرامی در فصل گذشته و سامان نریمان جهان، سعید آقایی و مهدی کیانی به تراکتورسازی ریالی را دریافت نکرده و قضیه کمک باشگاه گسترش فولاد با جریان بازی فرق می‌کند و داخل میدان با وجود دوستی با تمام قوا برابر تراکتورسازی بازی می‌کنیم و بازی برگشت سال گذشته بهترین ادعا در مورد پاکی دربی تبریز است.

کمالوند گفت: بهتر است نیم فصل‌ها در همان تعریف نیم فصل برگزار شود و مانند این است که در فوتبال 90 دقیقه‌ای در دقیقه 60 سوت نیمه زده شود، هر چند قبول دارم که امسال این برنامه‌ها برای کمک به تیم‌های ملی و امید و همچنین هماهنگی با لیگ دسته اول برای فصل نقل و انتقالات بود.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من پیش از حضورم در تبریز مربی شناخته شده‌ای بودم و سابقه لیگ برتری کردن تیم‌هایی را داشتم، اما تمام افتخارات خود را مدیون مردم تبریز و تیم تراکتورسازی می‌دانم.

وی تصریح کرد: تساوی بازی فردا برای هر دو تیم شکست است و یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد و امیدوارم بازی فردا برنده داشته باشد و دوست دارم فردا گسترش فولاد تبریز به سه امتیاز دربی تبریز دست یابد./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار