مهندس ملکی کاندیدای احتمالی به قتل رسید

بنا بر این گزارش ضربه‌ی فرد ضارب به سمت چپ گردن مرحوم ملکی‌ اصابت نمود که بر اثر شدت خون‌ریزی، لحظاتی بعد جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵ 19 December 2015

کلیدملی نوشت: دستگیری همسر «هوشیار ملکی طولابی» توصیف قتل این شهروند خرم آبادی را به سمت یک جنایت خانوادگی سوق داده است.

بنا بر این گزارش ضربه‌ی فرد ضارب به سمت چپ گردن مرحوم هوشیار ملکی‌ اصابت نمود که بر اثر شدت خون‌ریزی، لحظاتی بعد جان خود را از دست داد. فرد ضارب نیز متواری است اما تلاش گسترده پلیس آگاهی استان برای دستگیری وی و مشخص شدن انگیزه قتل آغاز شده است.

مهندس هوشار ملکی طولابی یکی از کاندیداهای احتمالی خرم آباد، ساعت ۸ صبح امروز هنگامی که به دعوت "الف-م” از اهالی کوچه نوبهار منطقه فلک‌الدین که از نزدیکانش بود به آن‌جا می‌رود، در منزل وی از ناحیه‌ی چپ گردن مورد اصابت ضربه‌ی چاقوی میزبان قرار ‌می‌گیرد.

بنا بر این گزارش ضربه‌ی فرد ضارب به سمت چپ گردن مرحوم ملکی‌طولابی اصابت نمود که بر اثر شدت خون‌ریزی، لحظاتی بعد جان خود را از دست داد.

پیکر مرحوم طولابی ساعت ۱۱:۳۰ ظهر امروز به پزشک قانونی خرم‌آباد منتقل شد تا مراحل قانونی جهت صدور جواز دفن صورت پذیرد.

فرد ضارب نیز متواری است اما تلاش گسترده پلیس آگاهی استان برای دستگیری وی و مشخص شدن انگیزه قتل آغاز شده است.

مرحوم هوشیار ملکی‌ ۴۱ ساله ی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد علوم سیاسی بود. وی ساکن تهران و از فرهنگیان آموزش و پرورش (آخرین منصوب او معاونت آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران) و مدرس دانشگاه بود و در مقطع دکترا نیز تحصیل می‌کرد.

وی فرزند علم‌خان و نوه‌ی عباس‌خان (حواس‌خان) طولابی و برادر "بختیار ملکی‌طولابی” رئیس شعبه ۴ تأمین اجتماعی تهران است. مرحوم هوشیار ملکی‌طولابی دو فرزند پسر به نام‌های امین و محمد و یک دختر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار