ممنوعیت فعالیت پدیده شاندیز در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از ممنوعیت خرید و فروش سهام پدیده شاندیز دراستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 28 January 2015
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ناصرعتباتی زمینه فعالیت مجموعه پدیده شاندیز در استان اردبیل گفت: این مجموعه به هیچ وجه حق تبلیغات و جذب سرمایه گذار جدید ندارد و در این راستا حکمی به مدیریت نمایندگی شعبه اردبیل ابلاغ شده است.
وی افزود: فعالیت های پدیده شاندیز در استان اردبیل از زمان آغاز به کار آن در تاریخ 15 آذرماه سال جاری با 20 نفر نیروی انسانی در زمینه فروش سهام محدود بوده و از تاریخ چهاردهم دی ماه نیز فروش سهام این مجموعه در سطح استان متوقف شده است.
دادستان اردبیل بیان کرد: تا کنون دستوری مبنی بر پلمپ نمایندگی های این مجموعه ابلاغ نشده و فعالیت آنها فعلا به بازخرید سهام های فروخته شده، محدود است.
او اضافه کرد: افراد می توانند برای پس دادن سهام خود به دفتر نمایندگی این مجموعه مراجعه کنند و طی 45 روز ارزش ریالی سهام توسط بانک عامل واریز می شود.
عتباتی عنوان کرد: دفتر پدیده شاندیز در استان اردبیل فعالیت خاصی نداشته و تنها در حد واسط هستند.
وی ادامه داد: شعبه بازپرسی دادسرای مشهد مسوول اصلی رسیدگی به پرونده این مجموعه می باشد و ما منتظر تصمیمات آنها هستیم اما با توجه به پیگیری افکار عمومی و مکاتباتی که با دادستانی کل کشور صورت گرفته، پرونده ای در این زمینه در دادستانی اردبیل تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار