مشاركت قريب 300 امداديار در مركز نيكوكاري بفرئيه ميبد

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد از مشاركت 282 امداديار مرد و زن در مركز نيكوكاري بفروئيه اين شهرستان خبر داد و گفت: اين مركز در طول فعاليت يكساله‌ي خود به بيش از يكهزار و 500 نيازمند خدمات ارائه كرده است.
کد خبر: ۱۲۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 16 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"حسين زين‌الديني" تصريح كرد: در راستاي استفاده از ظرفيت‌هاي خيرين و نيکوکاران در محلات، مراکز نيکوکاري با هدف ساماندهي شبکه‌هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي در شهرستان راه‌اندازي شد.

وي با بيان اين كه بالاترين کارکرد مراکز نيکوکاري ايجاد همبستگي هاي اجتماعي است، اضافه کرد: استفاده از امکانات و منابع محلي، ترويج و تبليغ سنت‌هاي حسنه اسلامي و جذب کمک هاي مردمي، تسهيل در ارائه خدمات به خانواده‌هاي تحت حمايت و نيازمندان و همچنين ارتباط با خيرين و نيکوکاران به منظور جذب مساعدت‌هايشان و توزيع در همان محل از ديگر اهداف راه‌اندازي مراکز نيکوکاري محله است.

اين مسئول با اشاره به فعاليت 176 امداديار زن و 106 امداديار مرد به عنوان پل ارتباطي مرکز نيکوکاري و نيازمندان محله، نقش آنها در رسيدگي به محرومان را بسزا خواند و تصريح کرد: در مدت زمان فعاليت مرکز مرکز نيکوکاري بفروئيه میبد، يک هزار و 535 نيازمند از خدمات اين مرکز بهره‌مند شده‌اند.

زين‌الديني خاطرنشان کرد: مرکز نيکوکاري بفروئيه از شروع فعاليت تاکنون، بيش از سه ميليارد و 400 ميليون ريال گردش مالي داشته و از اين اعتبار جهت امور نيازمندان بفروئيه در زمينه کمک معيشت، جهيزيه، درمان، کمک هزينه تحصيلي دانش‌آموزان و دانشجويان بي‌بضاعت و تعمير مسکن محرومان هزينه شده است.

به گفته‌ي مدير كميته امداد ميبد، مرکز نيکوکاري محله بفروئيه ميبد از مردادماه سال 93 فعاليت خود را براي ياري رساندن به نيازمندان آغاز کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار