حضورکتابداران یزدی بر مزار پدر قصه‌های خوب

در آستانه روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» جمعی از مسئولان شهرستان یزد، کتابداران استان و مردم کتاب‌دوست یزد، بر مزار مرحوم مهدی آذریزدی حضور یافتند و یاد و خاطره پدر ادبیات کودک ایران را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 14 November 2015

به گزارش تابناک یزد،در آستانه روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» جمعی از مسئولان شهرستان یزد، کتابداران استان و مردم کتاب‌دوست یزد، بر مزار مرحوم مهدی آذریزدی حضور یافتند و یاد و خاطره پدر ادبیات کودک ایران را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور محمود شاکری فرماندار یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان و کتابداران شهرستان یزد برگزار شد، حاضران با اهدای گل به مزار این پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک ادای احترام کردند.

این برنامه به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و به مناسبت فرا رسیدن روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» برگزار شد.

همچنین آیین افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی آذریزدی واقع در منطقه آزادشهر یزد، از دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی در آستانه روز 24 آبان بود که پیش از ظهر امروز در محل این کتابخانه برگزار شد.

به گزارش فارس، 24 آبان ماه سالروز رحلت آیت‌الله علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، مفسر بزرگداشت قرآن کریم، به عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نامگذاری شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار