حضور 11 سفیر در سه رویداد بزرگ اقتصادی کشور در کیش

11 سفیر خارجی در همایش اقتصاد ایران در پساتحریم، کیش دروازه ورود، هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 09 November 2015
به تابناک هرمزگان، در این دو نمایشگاه که بین روزهای 18 تا 21 آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش و "همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود"روز های 19 و 20 آبان در مرکز بین المللی همایش های کیش برگزار می شوند، 11 سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان حضور خواهند داشت.

 بنابر این گزارش، 185شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه در این رویداد حضور خواهند داشت.

 همچنین تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور از اهداف برگزاری این دو رویداد است.

 لازم به ذکر است، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع و در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه نیز عصر دوشنبه 18 آبان ماه با حضور مسئولان عالی رتبه اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بازار سرمایه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار