بندرعباس میزبان همایش فرمانداران و بخشداران جنوب شرق کشور

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم آموزش برگزارکنندگان انتخابات پیش رو، از برگزاری سمینار آموزشی فرمانداران و بخشداران جنوب شرق به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 09 November 2015
به گزارش جنوب ایران، بهروز اکرمی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل برگزاری درست و قانونمند انتخابات، آشنایی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و ضوابط است.
 
وی افزود: به همین منظور قرار است سمینار دو روزه آموزشی فرمانداران و بخشداران منطقه جنوب شرق کشور در استان هرمزگان برگزار شود.
 
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی دو روزه، معاونان سیاسی وزیر کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور به تشریح قوانین و ضوابط موجود در خصوص چگونگی انجام مراحل مختلف انتخابات خواهند پرداخت.
 
اکرمی با اشاره به برگزاری جلسات اتاق فکر اعضای ستاد انتخابات افزود: در حاشیه این همایش، اعضای ستاد انتخابات به صورت تخصصی در اتاق فکر ستاد انتخابات شرکت کرده و موضوعات مختلف حول محور انتخابات را به بحث و تبادل‌نظر خواهند گذاشت.
 
سمینار فرمانداران و بخشداران جنوب شرق کشور به میزبانی استان هرمزگان با حضور استان‌های کرمان و سیستان بلوچستان روزهای 20 و 21 آبان در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار