مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

مدعی‌العموم سرمایه گذاران در خراسان جنوبی هستیم

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: حمایت از سرمایه گذاران خارجی را وظیفه خود دانسته و در مرکز خدمات سرمایه گذاری مدعی العموم سرمایه گذاران و به خصوص سرمایه گذاران خارجی هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ 14 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی»، مرتضی ذاکریان صبح شنبه در دیدار با سرمایه‌گذاران چدن خوسف، بیان کرد: مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان پروژه های سرمایه گذاران چینی است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران کشور چین اعتماد خوبی به خراسان جنوبی پیدا کرده‌اند، افزود: در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی را وظیفه خود می دانیم و در زمینه حل مشکلات آنها همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

ذاکریان اظهار کرد: در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تلاش کرده ایم سرمایه گذاران خارجی را به سمت زنجیره های ارزش استان و جلوگیری از خام فروشی سوق دهیم.

 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی را وظیفه خود دانسته و در مرکز خدمات سرمایه گذاری مدعی العموم سرمایه گذاران و به خصوص سرمایه گذاران خارجی هستیم.

 
وی گفت: به استناد قانون مشوق‌های اقتصادی و امورات مربوط به سرمایه‌گذاران خارجی و از جمله روال اداری، ثبت سرمایه، اقامت، تمدید مجوزها و اتفاقاتی که قانونگذار در اختیارشان قرار داده از جمله وارد کردن خودرو وارد کردن همراهان و سایر موارد جزو حیطه وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری استان است.
 
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان جنوبی بیان کرد: اکثر تولیدات پروژه های سرمایه گذاری خارجی استان صادرات محور بوده که ارز آوری داشته و برای استان و کشور ارزش افزوده ایجاد می کند.
 
ذاکریان ادامه داد: بنا بر اعلام سرمایه‌گذار شرکت چدن خوسف علی رغم همه مشکلاتی در سال جاری داشته توانسته است بیش از ۵.۵ میلیون دلار صادرات محصولات خود را در پنج ماهه نخست سال جاری داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار