ارائه چند مورد اظهارنامه به اداره‌کل مالیاتی قم

مدیرکل امور مالیاتی قم گفت:‌ امسال در بخش مشاغل ۵۶ هزار و ۹۶۰ اظهارنامه به مبلغ ۷۸۳ میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان به این اداره‌کل ارائه شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 17 August 2024

به گزارش تابناک قم، حسن نیرو بخش روز شنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: در همین رابطه ۱۳ هزار و ۲۱۰ مورد اظهارنامه مشاغل در قم به مبلغ ۲۳۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان به صورت حسابرسی ارائه شد، همچنین ۴۳ هزار و ۷۵۰ نفر نیز در حوزه مشاغل استان از شرایط تبصره ماده ۱۰۰ (قبول مبلغ تعیین شده توسط اداره کل مالیاتی از طرف مودی که به طور معمول کمتر از رقمی است که در اصل باید بابت مالیات پرداخت شود) که مبلغ آن در کل ۵۴۸ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان بوده‌است.

وی با اشاره به این که موارد پرداختی مودیان مالیاتی در قم طبق قانون در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود، افزود: در بخش اشخاص حقوقی هم امسال چهار هزار و ۸۶۲ مورد اظهارنامه به مبلغ یک و سه دهم همت به اداره کل مالیاتی استان قم ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به فراهم شدن امکان تعیین محل مصرف مالیات پرداختی برای مودیان مشمول تبصره ماده ۱۰۰ در استان، گفت: بر اساس اطلاعات اولیه، بیش از ۶ هزار نفر از مؤدیان مالیاتی (صاحبان حِرف و مشاغل) استان قم در زمان تسلیم‌فرم های تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم با نشان دار کردن مالیات های ابرازی خود، از بین ۱۹ طرح و پروژه در حال اجراء استان، در تأمین اعتبار کامل ۱۳ طرح و پروژه استان مشارکت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مهلت اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۱۴۰۳، چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه پایان می‌یابد.

نیروبخش در این خصوص بیان داشت: با توجه به بارگذاری اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده دوره مالیاتی بهار سال ۱۴۰۳، موضوع ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مودیان در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، مؤدیان محترم نظام مالیات بر ارزش افزوده استان می‌بایست با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir نسبت به اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به سازمان امور مالیاتی کشور به همراه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره مالیاتی مذکور تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار