اعزام ۱۱۰۰ مبلغه به مسیر پیاده‌روی اربعین

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزهای علمیه خواهران گفت: ۱۱۰۰ نفر از خواهران استانهای مختلف کشور به عنوان مبلغ در ایام اربعین به مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اعزام شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ 15 August 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام رجبی در گفت و گویی با بیان اینکه اعزام مبلغان آغاز شده و فعالیت آنها تا پایان اربعین ادامه دارد، گفت: دو نحوه اعزام داریم که یکی از آن مربوط به اعزام مبلغان سیار ماست.

وی افزود: در این زمینه بانوان مبلغه‌ای که در مسیر و مواکب مختلف پاسخگوی نیازهای‌دینی و شبهات و مواجهاتی که لازم است داشته باشند، حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزهای علمیه خواهران با بیان اینکه قریب به یک هزار‌ نفر در این زمینه فعال بوده و مبلغات سیار ما هستند عنوان کرد: تعدادی هم مبلغان ثابت و مستقر در نجف، کوفه‌، کربلا و مرز‌ زرباطیه هستند که‌ در این جا حضور داشته و ضمن فعالیتهای تبلیغی، پاسخگوی به نیازها هستند.

رجبی افزود: پاسخگویی به نیازهای اعتقادی، شبهات، مشاوره و روانشناسی اخلاقی، کوک و نوجوان و قرآن، از دیگر فعالیت این‌ بانوان است.

رسالت بانوانی‌ که می‌روند با تاسی از بانو زینب کبری، جهاد تبیین است و سعی می‌شود شبهاتی که ممکن است در این مسیر پیش بیاید را روشنگری کنند.

تعدادی از این طلاب به عنوان مبلغان زبان دان، با افراد خارجی درباره مسائل جهان، بیان احکام و مشکلاتی که ممکن است برای زائران پیش‌ بیاید صحبت‌‌ می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار