قم میزبان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از میزبانی این استان از مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 15 August 2024

به گزارش تابناک قم، مجید تلخابی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ابراز کرد: این مسابقات از ۲۵ شهریور امسال در ۲ رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان آغاز می شود و تا ۳۰ شهریورماه ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود حدود ۴۰۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام مسابقات از طریق سامانه ملی پرورش اندام کشور انجام می شود و متقاضیان باید در طرح عضو گیری اتحادیه پاورلیفتینگ ایران شرکت کرده باشند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم افزود: پیش بینی می شود از ۳۱ استان حدود ۲۵ استان در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور شرکت کنند.

وی اظهار کرد: قم در سال های اخیر در فیزیک و پرورش اندام قهرمانی کشور، تک لیفت و پاورلیفتینگ میزبان بوده است و درصدد برگزاری مسابقات بین المللی هستیم، چراکه معتقدیم حضور قهرمانان به توسعه ورزش در استان کمک می کند و هیات بدنسازی قم رسالت خود را برای اشاعه ورزش عاری از دوپینگ و سالم سازی ورزش پاورلیفتینگ انجام خواهد داد.

تلخابی گفت: پاورلیفتینگ قم در سطح کشور حرف های زیادی در سال های گذشته داشته و به دنبال آن هستیم رویدادی بین المللی را در استان قم میزبانی کنیم گرچه در استان حمایتی از مدیران ارشد نداریم و همه مسابقات با جذب حامی مالی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام قم برگزار شده است.

رئیس اتحادیه پاورلیفتینگ ایران نیز در این نشست گفت: در بین ۳۱ استان کشور، قم از استان هایی است که جزو فعال ترین استان ها در پاورلیفتینگ است.

فرشید سلطانی افزود: چند استان به لحاظ ساز و کار درخشش بالایی در ورزش پاورلیفتینگ دارند و همه آن ها دارای ساختار مدیریت خوب هستند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار