خبرنگاران اعتماد مردم را با راستگویی و صداقت جلب کنند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: توصیه می شود خبرنگاران رسانه های گروهی اعتماد مردم را با راستگویی و صداقت جلب کنند.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴ 15 August 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد شامگاه چهارشنبه در برنامه تجدید میثاق اصحاب رسانه با حضرت صاحب الزمان(عج) به مناسبت روز خبرنگار در محل مسجد مقدس جمکران افزود: کار رسانه باید بر این محور باشد که حق را از باطل جدا کند و اگر کسی بتواند در جامعه حق را ابلاغ کند کارش رسانه نگاری است.

وی ادامه داد: جوانان امروز دنیا علاقه مند هستند به حقیقت برسند اما حقیقت را در اصل باید خبرنگاران با قلم و تصویر خود به آنها نشان دهند که در نتیجه اگر آن ها حقیقت را ببینند رسانه نگار ما اهل تقوا است.

وی گفت: اگر جوانان دنیا به حقیقت دست یابند در طرف درست تاریخ خواهند ایستاد و مواضع درست را خواهند داشت.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: رسانه باید کاری کند جوانان جهان حق را از باطل تمییز دهند و در این راه باید از گمانه زنی و تخمین ها خودداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تاکید بر رعایت تقوا بیان کرد: گاهی ممکن است یک کلمه تمام برکات کار خبرنگاری را از بین ببرد بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به تقوا مجهز باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران قم و سایر نقاط کشور در عید نیمه شعبان و دیگر وقایع مذهبی پای کار رسانه ای مسجد جمکران آمدند و شکوه و عظمت مراسم را منعکس کردند که امیدواریم نهم ربیع الاول( آغاز امامت حضرت ولی عصر عج) امسال نیز قلم خبرنگاران برای ظهور حضرت ولی عصر زمینه ساز باشد.

در پایان این مراسم که با مشارکت مسجد مقدس جمکران و خانه مطبوعات قم برگزار شد، اصحاب رسانه با نوای مداحان اهل‌بیت اقدام به غبار روبی و عطر افشانی مسجد مقام مسجد جمکران کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار