اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تجهیز ۳هزار و ۵۹۰ کلاس درس و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف برای اسکان زائرین در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ 10 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، حسن محمدزاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی مانند سایر استان‌ها از هفته آخر خردادماه، پایگاه‌ها و مدارس را آماده و مهیا می‌کند تا بتواند از مهمانان و زایرین علی‌بن موسی الرضا(ع) پذیرایی کند بنابراین 45 پایگاه پیش‌بینی‌شده در آموزش و پرورش خراسان رضوی که 40 پایگاه در شهرستان‌های استان و 5 پایگاه در شهر مشهد را تجهیز کرده‌ایم.
 
وی در مجموع 454 آموزشگاه را جهت اسکان زائرین اعلام کرد و افزود: از 456 آموزشگاه 364 آموزشگاه در مشهد و 90 آموزشگاه در سایر شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.
 
محمدزاده خاطرنشان کرد: 4 هزار و 490 کلاس درس در خراسان رضوی تجهیز شده‌اند که از این تعداد 3590 در مشهد و 900 کلاس در گروه‌های مختلف الف و ب و اضطراری  نیز تجهیز شدند تا به‌همت همکاران در سطح ادارات آموزش و پرورش میزبانی از زائران آقا علی‌بن موسی الرضا را در تابستان و ایام محرم و دهه آخر صفر داشته باشیم.
 
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اعلام اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی از نظر کیفی و کمّی در مجموع بررسی ناظران و ارزیابان کسب مقام اول را در سطح کشور در حوزه اسکان داشته است ادامه داد: زائران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir مدرسه و کلاس موردنظر خود را انتخاب کنند.
 
محمدزاده با ابراز اینکه "تمام تلاش خود را برای اسکان فرهنگیان و میزبانی از زائران امام رضا(ع) به‌کار می‌گیریم." عنوان کرد: هم اکنون از تمام ظرفیت‌های رفاهی آموزش و پرورش استان استفاده کرده‌ایم و تمامی افراد بسیج شده‌اند تا بتوانیم با کمترین هزینه شرایط اسکان را برای فرهنگیان و مهم‌تر از همه زائرین امام رضا علیه السلام فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار