هوای زنجان خنک‌تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی زنجان از خنک‌تر شدن هوای این استان نسبت به روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 06 July 2024

به گزارش تابناک زنجان به نقل از مهر، محمدرضا رحمان‌نیا با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، دمای هوای استان طی روزهای آینده کاهش محسوسی خواهد داشت، گفت: این بدان معنی است که مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به هفته گذشته تجربه خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری گزارش شده است که از فردا (یکشنبه) بر میزان ابرها افزوده خواهد شد، افزود: با توجه به افزایش میزان ابرها در آسمان زنجان، پیش‌بینی می‌شود شاهد بارش پراکنده باران به همراه بارش‌های رگباری در برخی از مناطق استان باشیم.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر زنجان نسبت به روز گذشته با ۳ درجه سانتی‌گراد افزایش به ۲۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: همچنین طی شبانه‌روز گذشته دانشگاه زنجان با ۱۳ درجه سانتی‌گراد کم‌ترین و گیلوان با ۴۱ درجه سانتی‌گراد بیشترین دمای استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۵ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۹ و ۲۸ درجه، آب‌بر ۲۵ و ۴۰ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۱۲۲ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار