با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد؛

احداث و تکمیل ۱۵ کلاس درس از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش در شهرستان میناب

تابناک هرمزگان-حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تلاش های دولت مردمی سیزدهم و تبریک به وزیر آموزش و پرورش در اجرای یکی از مهم ترین قوانین تاثیر گذار بجا مانده از گذشته، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که با تلاش های همه ارکان دولت و آموزش و پرورش در نخستین روزهای سال جاری چراغ مولدسازی املاک بلااستفاده در کل کشور، در استان لازم التوجه هرمزگان و در شهرستان کمتر توسعه یافته میناب با آغاز احداث مدرسه ۱۵ کلاسه به نام دانشمند ایران زمین دکتر حسابی روشن شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 20 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//وی با اشاره به اینکه به نظرمی رسد راهبرد مولدسازی بخش عمده مسائل کشور به ویژه آموزش و پرروش را مرتفع نماید، اظهار کرد: هیچ ملک خیری و خیرسازی در موضوع مولدسازی قرار نمی گیرد. املاکی که سالها بلااستفاده بوده مولدسازی می شود تا نیاز شدید به فضای آموزشی و پرورشی در کشور مرتفع گردد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی هنرستان دکتر حسابی که ظی چند سال متوقف شده بود ،  با ۱۵ کلاس درس و با اعتبار ۳۰میلیارد تومانی از محل مولد سازی آغاز شد.

گفتنی است، از محل مولدسازی یکی از املاک بلااستفاده شهرستان میناب، با عملیات تکمیل مدرسه ۶ کلاسه روستای شمجو، احداث مدرسه ۱۵ کلاسه دکتر حسابی، تکمیل مدرسه ۹ کلاسه دکتر شریعتی و توسعه ۱۰ کلاس درس در مدارس میناب جمعا ۴۰ کلاس درس به دانش آموزان این منطقه هدیه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار