معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب:

کسب مقام اول دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهرستان میناب در اولین مرحله کارسوق کشوری اپتیک و لیزر

تابناک هرمزگان- احمد حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب از کسب مقام برتر دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان میناب در اولین مرحله سومین کارسوق کشوری اپتیک و لیزر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ 11 April 2024
 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//حامدی اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان «زهرا علی آبادی و زهرا چملی نژاد»  در سومین کارسوق کشوری با موضوع اپتیک و لیزر  مقام اول کشوری  را از آن خود نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تقدیر از این دانش آموزان گفت: تمامی تلاشهای ما باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های علمی محقق شده و این دانش آموزان توانستند با تلاش برای تحقق اهداف ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین، گام های ارزنده ای را در این مرحله بردارند.

وی این افتخار و موفقیت را خدمت این دانش آموزان و همکاران ارجمند مرکز آموزشی فرزانگان تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که  با توکل برخداوند متعال و سعی و تلاش همگانی در ایجاد تحول در جامعه دانش آموزی بیش از پیش موفق بوده و این مهم با برنامه ریزی در راستای سند تحول بنیادین و انجام کارهای علمی و پژوهشی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار