مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

اجرای آزمون استخدامی باید با دو شاخص قانون و عدالت همراه باشد

تابناک هرمزگان-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اجرای آزمون استخدامی الزاما با دو شاخص قانون و عدالت توأم گردد و این مهم باید محور کار ارزیابان آزمون استخدامی باشد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 29 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد قویدل در جلسه کارگروه اجرایی ارزیابی آزمون استخدام ۱۴۰۳ افزود: برنامه ریزی و مشارکت به منظور کیفیت بخشی به ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ از مهمترین اقدامات انتخاب آموزگار می باشد که با نهایت دقت نظر و دستورالعمل ها زمینه اجرای آن فراهم شده است.


وی تصریح کرد: قطعا با تقسیم کار و هماهنگی  درون ستادی در بخش  های مختلف اداره کل و به کار گیری تمام ظرفیت ها، اجرای با کیفیت برگزاری مصاحبه و ارزیابی را خواهیم داشت.      

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه وظایف ارزیابان حرفه ای و چینش تسهیل گران ، نمایندگان امور اداری و گزینش گران منوط به دستورالعمل وشیوه نامه ابلاغی وزارتخانه  است، افزود : جلسات تخصصی حوزه ها در حال برگزاری است و شاهد هماهنگی و همگرایی موثر جهت برگزاری این آزمون مهم هستیم.

به گفته قویدل ارزیابان حرفه ای، جلسات مجازی را در اسفند ۱۴۰۲ برگزار نموده اند و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به مدت ۳روز نیز جلسات حضوری خواهند داشت.

این مقام مسئول، اجرا و پایبندی به قانون در هر شرایط را واجب و لازم دانست و به اعضای کارگروه توصیه کرد که سلامت و صحت و اجرای آن را که به عهده حوزه های مختلف است شخصا مورد نظارت قرار بدهند.
 
قویدل همچنین با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش استان جهت اجرای عدالت تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا در این آزمون حقی از کسی ضایع نشود، اظهار کرد: مکان و تجهیزات مورد نیاز حوزه های ارزیابی در کارگروه تخصصی که تشکیل شده مورد بررسی قرار گرفته و درحال فراهم شدن بهترین شرایط می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان اجرا همزمان با فعالیت مدارس است به گونه ای برنامه ریزی شده که هیچ کلاس درسی تعطیلی نشود و خللی در فعالیت مدارس ایجاد نخواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار