اولین نشست خبری رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد

قناعت سیاسی درس اول کفایی به دیگر ستادها ! / انتقاد از فرمانداری که ضعف شخصیت دارد

رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران استان حاضر و ضمن بیان دیدگاه های سیاسی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد .
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ 19 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برای ما منافع ملی، رفع تحریم‌ها و بهتر شدن وضع زندگی مردم است.
علیرضا کفایی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود ، افزود : آقای پزشکیان از انسان‌های بسیار صادق و دلسوزی است که فقط به منافع ملی فکر می‌کند، حتی در زمانی که وزیر بهداشت بود، از نظر مذهبی و دموکراسی خواهی سرآمد بوده و هست.
کفایی در پاسخ به این سئوال که چرا اصلاح طلبان کار تشکیلاتی نداشته اند، افزود: با مسئولان برخورد‌های سیاسی شده است، حاکمیت اجازه نداده حضور و بروزی داشته باشد.
کفایی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتصابات اعضای ستاد پس از پیروزی هم به نوعی به لزوم قناعت سیاسی در میان اعضای ستادها پرداخت و اعلام کرد: اگر کسی از ستاد پزشکیان پس از پیروزی وی نفعی برد یا مسئولیت گرفت ما را مواخذه کنید.
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری اظهار داشت: اصولگرا نیستم، اما اصولگرایان را دوست دارم، اما نه اصولگرایان تندرو که اصلا تفکرات و برنامه‌های آن‌ها را قبول ندارم.
کفایی در پاسخ به سئوالی در خصوص صیانت از آرا توضیح داد: در خصوص صیانت از آرا ما نظرات خود را اعلام کردیم، ولی باید مسئولین، هیبت‌های اجرایی را جوری می‌چیدند که اعتماد همه را جلب می‌کرد.
وی ادامه داد: هر کسی از جبهه ما مسیولیت پذیرفت باید از طرف مردم حساب کشی شود و حتما باید پاسخگوی اعمال و عملکرد خود به مردم باشد.
کفایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم استفاده از نیرو‌های استان در سطح وزرا هم گفت: در بحث وزرا در دولت‌های اصلاح طلب یا نزدیک به اصلاحات چند نفر از استان معرفی شدند که دو نفر رد شدند و یک نفر هم که نپذیرفت. بهرام تاجگردون بود که یک ماه فقط ماند و گفت نمی‌مانم، چون وضعیت برای کار مناسب نبود.
وی در پاسخ به چرخش طرفداران برخی نمایندگان مجلس از جبهه‌های دیگر به سمت پزشکیان هم توضیح داد: ما از چرخش افراد نمایندگان دیگر استقبال می‌کنیم شاید برخی افراد تحت مسایل خاص این استان به سمت نمایندگان خارج از این جریان رفته اند و الان برگشته اند این موارد را می‌پذیریم، اما باید مرز‌ها رعایت شود ضمن اینکه همه باید بدانند، آقای پزشکیان اصلاح طلب هست و در همین چهارچوب اقدام می‌کند.
کفایی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت برخی مدیران از کاندیدایی خاص افزود: فرماندار اگر حمایت از کاندیدایی کند نشانه ضعف شخصیت وی است و اشتباهی در این جایگاه قرار گرفته است با چنین رفتار‌هایی این شائبه به وجود می‌آید که انتخابات از سوی دولت مهندسی می‌شود..
رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: لازم است از اساتید بزرگ این جریان یعنی مرحوم خواجوی که استاد اخلاق و صبوری بود که هم قبل از انقلاب و هم پس از انقلاب هزینه داد و مرحوم لاهوتی که با افتخار پای جریان ماند یادی کنم که هر دو استاد اخلاق بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار