کدام مناطق یاسوج بیشترین آسیب اجتماعی را دارند ؟

آموزش لازم به بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج داده شود تا این بانوان آموزش دیده با حضور در مناطق آسیب‌‌پذیر استان آنها را نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر آگاه کنند
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 20 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر در مناطق مهریان، بله‌زار و مادوان شهرستان بویراحمد است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از فارس ، فتاح محمدی در نشست کمیته تشکل‌ های مردم‌نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نقش زنان در سالم‌سازی بنیان خانواده گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری امور بانوان استانداری، حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج خواهران کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پرسش و پاسخ در زمینه آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان برگزار می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش لازم به بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج داده شود تا این بانوان آموزش دیده با حضور در مناطق آسیب‌‌پذیر استان آنها را نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

وی عنوان کرد: بیشترین آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر در مناطق مهریان، بله‌زار و مادوان شهرستان بویراحمد است که باید آموزش‌هایی در خصوص اثرات سوء مصرف مواد مخدر به مردم این مناطق خصوصاً زنان داده شود، همچنین یک منطقه آسیب‌زا در شهرستان گچساران و دهدشت انتخاب و به بانوان آموزش داده شود.

محمدی بر لزوم انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای مقابله به آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: مراکز فرهنگی و مذهبی در مناطق آسیب‌پذیر استان توسط متولیان امر تشکیل شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مردم خصوصاً زنان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار