کاهش تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه اوایل سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان وجود داشت، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها در ۲ سال اخیر تکمیل شده و در زمان حاضر این تعداد به کمتر از ۲۰۰ پروژه رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 14 December 2023

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: مسوولان استان مجدانه پیگیر فراهم شدن شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هستند تا آنها در فضای کاملا امن و با آرامش تمام بتوانند وارد این اماکن شوند.

جواد محمدی افزود: تصمیم‌ کلی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌های کشور در کمیسیون‌های مربوطه اتخاذ و مورد موافقت قرار گرفته اما یکسری از اختیارات در این زمینه به استان‌ها تفویض شده است.

به گفته وی، با توجه به شرایط حاکم در استان‌ها و اوضاع و احوال موجود، امکانات، دسترسی‌ها، شرایط و ساعات بازی‌ها و شرایط آب و هوایی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌های تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه اوایل سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان وجود داشت، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها در ۲ سال اخیر تکمیل شده و در زمان حاضر این تعداد به کمتر از ۲۰۰ پروژه رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از پروژه های استان هم از ابتدای هفته دولت سال جاری تاکنون تکمیل و تقدیم مردم شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان افزود: عملیات تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها نیز هم اکنون فعال است و تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می رسد.
وی با بیان اینکه بسیاری از این پروژه ها با کمک خیران تکمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: خیران بسیاری در استان برای کمک به تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اعلام آمادگی کرده‌اند.
محمدی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در ۲ سال گذشته در پروژه های استان جذب و تعداد قابل توجهی از آنها از همین محل تکمیل و افتتاح شده است..

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان همچنین با اشاره به ثبت رکورد گینس توسط یکی از ورزشکاران این استان در زمینه پرتاپ توپ بسکتبال با ضربه عصا افزود: این اداره کل حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران و افتخارآفرینیان ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: در روزهای اخیر برای نخستین بار با این ورزشکار دیدار داشتم و به همکارانم توصیه کردم که حمایت‌های لازم مبتنی بر شرایط و قوانین از ایشان بعمل آید.
محمدی ابراز امیدواری کرد که شرایطی مهیا شود تا بتوان بیش از پیش از ورزشکاران و مدال آوران اصفهان حمایت شود تا افتخارآفرینی های ورزشی در استان تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار