برخورد با دستگاه‌هایی که به مامورت‌های خود درست عمل نکنند

اگر دستگاهی در مأموریت خود درست عمل نکرد به استانداری گزارش دهید تا با ترک فعل مدیر دستگاه برخورد جدی شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 16 August 2023

سید رضا مرتضوی در جلسه شورای عالی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، گفت: یکی از اولین و مؤثرترین گلوگاه‌ها در کشور فضای مجازی و رسانه است که متأسفانه در هیچ جای دنیا همانند کشور ایران رها شده نیست.
مرتضوی افزود: نگاه تمرکز گرایانه در کشور در خیلی از موارد به ویژه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر باعث کند شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان‌ها شده است که با دادن اختیارات بیشتر به استان‌ها می‌تواند در حل مشکلات مبتلا به سرعت ببخشد.
وی به انتصابات مدیران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: شاخصه‌های مکتبی، اعتقادی و فرهنگی باید جز اصول اولیه ا انتصابات مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مرتضوی به مراکز تربیتی و آموزشی اشاره کرد و افزود: یکی از گلوگاه‌های مهم آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است که نباید این گلوگاه مهم در کشور رها باشد و باید یک نگاه اساسی در تمام عرصه‌های این نهاد باشد.
رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به عملکرد شورای عالی فرهنگ عمومی استان اصفهان گفت: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همگانی احیای این فریضه‌ها در جامعه برنامه ریزی شود و این جلسات مستمر برگزار شود.
جواد استکی افزود: تشکل‌های مردمی فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است و نباید از این ظرفیت بسیار مهم و مردمی غافل شویم.
استکی اضافه نمود: با توجه به قانون عفاف و حجاب باید اهتمام بیشتری در رعایت این مسئله مهم در دستگاه‌های حاکمیتی باشد و هر مدیری که به این قوانین اهمیت نمی‌دهد باید به عنوان ترک فعل توبیخ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار