پیش ثبت نام ۲۷۲ نفر در استان قزوین برای انتخاب مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا چهارمین روز ثبت نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷۲ نفر در استان قزوین نام نویسی کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 11 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، حامد فتوحی اظهار کرد: تا چهارمین روز ثبت نام متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷۲ در استان قزوین نام نویسی کردند.

وی افزود: از این تعداد ۲۳۳ نفر مرد و ۳۹ نفر خانم هستند. همچنین لازم به ذکر است تاکنون ۱۸۹ نفر در حوزه قزوین، البرز و آبیک، نفر، در بوئین زهرا و آوج ۵۹ نفر و در تاکستان ۲۴ نفر عملیات پیش ثبت نام را انجام داده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: بازه سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بیشترین آمار پیش ثبت نامی‌ها را داشتند. از این تعداد ۳۷ نفر دارای تحصیلات دکترا، ۱۹۹ نفر فوق لیسانس، ۲۴ نفر لیسانس و ۱۲ نفر حوزوی بودند.

فتوحی اذعان کرد: در این مرحله از پیش ثبت نام، صلاحیت داوطلبان بررسی نمی‌شود و فقط ۶ دستگاه ذی ربط مدارک را بررسی می‌کنند.

وی در پایان گفت: متقاضیان از ساعت ۸ تا ۱۸ می‌توانند از طریق نشانی keshvar.moi.ir پیش ثبت نام کنند و مهلت پیش ثبت نام تا ۲۲ مرداد ادامه دارد و این مهلت تمدید نخواهد شد بنابراین متقاضیان ثبت نام را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار