مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

کوچکترین اختلال در روند برگزاری آزمون‌ها غیر قابل جبران است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: کوچکترین اختلال در روند برگزاری آزمون‌ها غیر قابل جبران است.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 27 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد در وبینار ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش که با حضور رؤسای آموزش‌وپرورش نواحی، شهرستان‌ها و مناطق و کارشناسان حوزه امتحانات برگزار شد گفت: کوچک‌ترین اختلال در روند برگزاری آزمون‌ها در عرصه کلان و خرد غیرقابل‌جبران خواهد بود و کل آزمون را در سطح استان و کشور زیر سؤال خواهد برد.

وی وجود ۵ هزار حوزه امتحانات نهایی در سطح کشور را یادآور شد و افزود: پراکندگی جمعیتی و تعدد حوزه امتحانی نباید بر کیفیت برگزاری امتحانات، دقت و نظارت تأثیرگذار باشد چرا که کوچک‌ترین اختلال کل روند آزمون را بی‌اعتبار خواهد کرد.

 رحیمی‌نژاد تأمین هزینه‌ها و تجهیز حوزه‌های امتحانی را از دیگر موارد ضروری دانست و قول مساعد در خصوص پرداخت بخشی از این هزینه‌ها را داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش اظهار داشت: علی‌رغم دستورالعمل ارسالی از وزارت متبوع در خصوص تجمیع حوزه‌های امتحانی با هماهنگی صورت‌گرفته با مسئولان وزارت و استان هیچ‌کدام از حوزه‌های امتحانی در سراسر استان حذف نخواهد شد.

رحیمی‌نژاد خواستار رعایت حداکثری نکات امنیتی و نظارت به‌ویژه در حوزه‌های امتحانی پراکنده و خلوت شد و گفت: ضربه‌های امنیتی را بیشتر از حوزه‌های خلوت خورده‌ایم و می‌طلبد تا روابط رسمی و رعایت قانون در همه حوزه‌ها حکم‌فرما باشد.

 ایجاد انگیزه و تقدیر از مصححان و تصحیح در موعد مقرر در ۷ حوزه امتحانی استان از دیگر مواردی بود که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به آن‌ها اشاره کرد.

گفتنی است محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش هم در این وبینار پاسخگوی سؤالات حاضرین در این وبینار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار