نخستین گرمخانه اراک با هدف ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی به زودی افتتاح می‌شود

تابناک: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک به منظور رسیدگی به وضعیت کارتن خوابها، ساخت گرمخانه خیابان قائم مقام با اعتباری بالغ بر 790 میلیون ریال در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 12 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی ، مهندس محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک بیان داشت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک به منظور رسیدگی به وضعیت کارتن خوابها، ساخت گرمخانه خیابان قائم مقام با اعتباری بالغ بر 790 میلیون ریال در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه این گرمخانه جهت ایجاد مکانی مناسب و سرپناهی امن برای افراد بی سرپناه مورد توجه است، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه 70% است و عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

وی اظهارداشت: این مددسرا با مساحت 400 متر مربع و مجهز به امکاناتی همچون حمام ها، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب، سیستم گرمایشی و دیگر امکانات رفاهی است.

وی تصریح کرد: این گرمخانه به عنوان نخستین گرمخانه شهر اراک واقع در چهار راه ادبجو با هدف ساماندهی افراد آسیب دیده به ویژه بی خانمانها و کارتن خوابها، کنترل بیماریهای خاص و واگیردار و همچنین مددیاری و کنترل بیماریهای روانی و رفتارهای اجتماعی راه اندازی می شود

مهندس عباسی در ادامه عملیات صورت گرفته در خصوص احداث این گرمخانه را حفر دو میله چاه جذبی و حمل خاک،ساخت سرویس بهداشتی آقایان شامل آجر چینی-کاشی کاری-نصب دربها-لوله فاضلاب، بازسازی سرویس بهداشتی بانوان شامل کاشی کاری –تعویض دربها –لوله کشی فاضلاب، اجرای سرامیک کاری بدنه گرمخانه، احداث واحد نگهبانی،نصب دو دستگاه پکیج رادیاتور، ساخت و نصب دو درب اصلی گرمخانه ،اجرای سنگ پله ها و پاگردها، ساخت دیوارهای جداکننده داخلی، لوله کشی آب سرویس های بهداشتی، اخذ انشعاب گاز شهری، لوله کشی رادیاتورها عنوان نمود.

شهردار اراک در پایان گفت: این اقدام در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری بوده و بر آنیم تا در جهت ایمن سازی شهری و برداشتن مشکلات شهروندان به ویژه شهروندانی که بی پناه هستند اقدامات ویژه را به ثمر رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار