مردم در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، با حضور پرشور خود بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می‌زنند و نشان می‌دهند همچنان در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند و همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند .
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 11 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز گفت: مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، با حضور پرشور خود بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می‌زنند و نشان می‌دهند همچنان در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند و همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند .
امام جمعه شیراز گفت:در طی ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، حرکت به سمت پیشرفت بوده و ملت بزرگ ایران همچنان می‌خواهند رشد و پیشرفت بیشتری نصیب کشور و مردم شود .
آیت الله دژکام با اشاره به دشمن شناسی مردم و حضور به موقع در صحنه با هدف خنثی کردن فتنه‌های دشمنان هم گفت: دشمن را باید بشناسیم و با او مقابله کنیم.
نماینده، ولی فقیه در فارس به عفو اخیر رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت : این اقدام مقام رهبری عفو پدرانه نسبت به دستگیر شدگان وقایع اخیر بود
آیت الله دژکام همچنین با اشاره به زلزله مهیب چند روز گذشته در ترکیه و سوریه افزود : مردم خیر فارس و ایران مثل همیشه در کمک رسانی به هم نوعان خود پیشگام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار