افتتاح 56 پروژه کشاورزی در مازندران

کد خبر: ۱۰۸۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 26 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دهه فجر امسال 56 پروژه کشاورزی با اعتبار 156 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‍‌شود. .

 

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران حسن عنایتی کلیجی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 56 پروژه  تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با 186 میلیارد تومان اعتبار با رویکرد دانش بنیان افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

 

عنایتی ادامه داد: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها در راستای کمک به افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی افتتاح و بهره برداری می رسد.

 

وی اضافه کرد: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 210 نفر ایجاد اشتغال مستقیم  و 3 هزار و 880 خانوار از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‎‌شوند.

 

عنایتی با بیان اینکه 34 پروژه آب و خاک با اعتبار 27.4 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و 3 هزار و 740 خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند، ادامه داد: 3 پروژه صنعت دام و طیور با اعتبار 26 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح ها برای 17 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به افتتاح 7 پروژه صنایع با اعتبار 67 میلیارد و 500 میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای 69 نفر اشاره کرد و گفت: 5 پروژه باغبانی با اعتبار 35 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 54 نفر در ایام اله دهه فجر به بهره‌برداری می رسد .

 

وی درباره طرح‌هایی که در ایام اله دهه فجر در بخش کشاورزی مازندران کلنگ‌زنی خواهد شد اشاره کرد و افزود: 7 پروژه با اعتبار 30 میلیارد و 200 میلیون تومان و پیش‌بینی ایجاد شغل برای 68 نفر از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی در این ایام است.

 

عنایتی اظهار کرد: گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، محصولات باغی، پرورش گوزن و بسته‌بندی انواع میوه و سبزیجات منجمد از جمله پروژه‌هایی است که در ایام اله دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار