ضرورت تقویت تعامل بیشتر شورا با دانشگاه‌ها

اردبیل- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لازم و ضروری است تا ارتباط و تعامل بیشتر شورا با مراکز علمی و دانشگاه‌ها در راستای کاهش مشکلات شهری تقویت شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 11 January 2023

بهزاد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دانشگاه‌ها نماد فرهیختگی یک شهر و جامعه هستند، اظهار کرد: لازم و ضروری است تا ارتباط و تعامل بیشتر شورا با مراکز علمی و دانشگاه‌ها در راستای کاهش مشکلات شهری تقویت شود.

وی افزود: استفاده از تولیدات علمی دانشگاه‌ها در سطوح مختلف مدیریت شهری می‌تواند اثرات مثبتی در مدیریت شهری داشته باشد و شهروندان نیز با اطمینان بیشتری از طرح‌های مختلف اجرایی توسط مدیریت شهری استقبال کرده و نهایت همکاری را با این مجموعه خواهند داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: با بها دادن به نسل جوان و دانشجو و توجه ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان و تولیدات داخلی می‌توان نیازهای مختلف مدیریت شهری را در توسعه و عمران شهر تأمین کرد.

عباس زاده با اشاره به استقبال شورا و شهرداری از طرح‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، گفت: شورا و شهرداری آماده پذیرش و استقبال از ایده‌ها و طرح‌های فناوری در حوزه هوشمندسازی، ترافیک، زیباسازی شهری است.

وی افزود: ما در شورای شهر اردبیل میان خود و دانشگاه هیچ فاصله‌ای نمی‌بینیم و ارتباط با دانشگاه و استفاده از توانمندی دانشگاه قطعاً برای مدیریت شهری بسیار سودمند واقع خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار