پذیرش دانشجو در ۱۷ رشته در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از پذیرش دانشجوی بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱ در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 30 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار رستمی افزود :  پذیرش بدون آزمون دانشجو برای نیمسال دوم امسال در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، در ۱۷ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی از ۴ دی ماه شروع شده و تا ۱۷ این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد :  این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های کاردانی حقوق، دوخت و تکنولوژی لباس، روابط عمومی، تولید محتوای دیجیتال، گرافیک، عکاسی، نقاشی، کمک کارگردانی،گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و نرم‌افزار دانشجو می‌پذیرد.

رستمی گفت :  در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای حقوق ثبت اسناد و املاک، روابط عمومی، مهندسی فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، گرافیک و گیاهان دارویی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد :  این مرکز با به کارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتر، کارگاه آموزشی، کتابخانه، مرکز نوآوری و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل دانشجویان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار