آخرین وضعیت مصدومان حادثه معدن دامغان

علت حادثه در تحقیقات اولیه نشت سوخت بخاری چکه‌ای اعلام شده است این بخاری متأسفانه تولید گاز در فضا کرده و توأمان انفجار و آتش سوزی صورت گرفته است
کد خبر: ۱۰۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ 25 December 2022

فرماندار دامغان با بیان اینکه در حادثه معدن در این شهرستان دو نفر جان باختند، گفت: پنج مصدوم دیگر حادثه راهی بیمارستان سوانح سوختگی ساری می‌شوند.

مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبرهای تکمیلی از حادثه معدن در شهرستان دامغان، بیان کرد: این حادثه در معدن فلورین روستای تویه دامغان امروز یکشنبه رخ داده است، ابراز کرد: حادثه در اتاق استراحت کارگران و نه در بدنه معدن رخ داده است.

وی با بیان اینکه در زمان این حادثه هفت کارگر در اتاق استراحت بودند که ناگهان حادثه انفجار و آتش سوزی رخ می‌دهد، افزود: پنج کارگر در این حادثه مصدوم شدند که عمدتاً نیز سوختگی دارند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دو نفر از کارگران معدن متأسفانه به دلیل خفگی و سوختگی جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: کمیته ارزیاب برای رسیدگی به دلایل حادثه و عدم تکرار آن در نظر گرفته شده است.

بندرآبادی با بیان اینکه حال یکی از کارگران مصدوم وخیم است، افزود: چهار مصدوم دیگر وضعیت مساعد تری دارند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مکان معدن در پی وقوع حادثه اعزام شده است، بیان کرد: آن‌طوری که کارشناسان بهداشت و درمان اعلام کرده‌اند سوختگی مصدومان از درجه دو است و عمیق نیست، اما وسعت زیادی دارد.

فرماندار دامغان با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل می‌شوند، گفت: علت حادثه در تحقیقات اولیه نشت سوخت بخاری چکه‌ای اعلام شده است این بخاری متأسفانه تولید گاز در فضا کرده و توأمان انفجار و آتش سوزی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، خبرهای رسیده حاکی از این است که دو کارگر فوت شده تابعیتی افغانستانی دارند و در هنگام حادثه هفت نفر حضور داشتند که در حال گرم کردن غذا بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار