برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در پارس آباد

مسابقه نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان در کتابخانه شهید رجایی پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 08 October 2015
به گزارش ایرنا ، در این مسابقه که روز پنجشنبه با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و مدرسه فدک پارس آباد اجرا شد دانش آموزان پس از بازدید از بخش های کودک ، نوجوانان و مخزن کتابخانه شهید رجایی در کارگاه قصه گویی شرکت کردند.
محسن وظیفه مربی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد در این آیین با بیان قصه 'ماهان و پرنده های خشمگین' در قالب داستانی هنرمندانه خطرها و ضررهای استفاده بیش از حد تبلت و بازی های رایانه ای را به کودکان یادآور شد و دانش آموزان شرکت کننده آنچه را در این قصه شنیده بودند نقاشی کردند.
این برنامه با هدف برقراری ارتباط مستمر بین کودکان و کتابخانه و نیز برای ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن آن در کودکان اجرا و به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد در حاشیه این مسابقه گفت: اداره کتابخانه های عمومی در نظر دارد توسط کتابداران کتاب مفید و مناسب برای شرایط سنی و تحصیلی مختلف در مدارس برای دانش آموزان و نیز در دانشگاه ها برای دانشجویان معرفی کند تا انگیزه های کتابخوانی در بین قشرهای مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تقویت شود.
به گفته حجت الاسلام امین پورمحمد ، کتابخانه عمومی شهید رجایی دو هزار و 185عضو دارد که 504 نفر این تعداد را گروه سنی کودک تشکیل می دهد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هستی نوراله زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
مارو که به این جاها نبردند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار