حمایت ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین در همدان

کد خبر: ۱۰۶۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 02 September 2022

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از حمایت بیش از ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین استان خبر داد.

 

حمایت ۵۱ هزار حامی از ایتام و محسنین در همدانبه گزارش تابناک همدان،  محمدرسول شیخی‌زاده، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است گفت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، آن‌ها را یاری کنند.

وی افزود: طی پنج ماه نخست امسال، ۷ هزار و ۵۰۰ هزار حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد که حمایت ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان مجموع حامیان طی سال گذشته را ۴۳ هزار و ۵۰۰ خیر عنوان وتصریح کرد: هم‌اکنون این رقم به بیش از ۵۱ هزار نفر افزایش یافته که حمایت ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و محسنین استان را بر عهده دارند.

شیخی‌زاده تاکید کرد: حامیان امسال ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فرزندان زیر پوشش خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند، که از این مبلغ حدود ۲۷ میلیارد تومان نقدی و بقیه به صورت کالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش کمیته امداد دارای شماره کارت بانکی اختصاصی هستند گفت: تمام کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار