قطب صنایع ریلی کشور حول واگن پارس مپنا در استان مرکزی شکل گرفته است

استاندار مرکزی گفت: قطب صنایع ریلی کشور حول واگن پارس مپنا در استان مرکزی شکل گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 29 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آیین تحویل ۱۰۰ دستگاه واگن مسافری،باربری و لوکوموتیو در واحد تولیدی واگن پارس اراک، افزود:امید است مدیران و کارکنان بیش از گذشته در مسیر خود موفق باشند چرا که این گروه صنعتی سنگر اصلی دفاع اقتصادی کشور است.
وی یادآورشد:گروه صنعتی واگن پارس مپنا اراک از افتخارات صنایع ریلی و سنگین کشور است.
استاندار مرکزی افزود: شماری از واگن ها امروز برای تحویل بار به محل بارگیری محموله‌های خود اعزام می‌شوند.
وی تاکید کرد: این واحد تولیدی با درایت مجموعه مدیریت و تلاش‌های صورت گرفته به دوره شکوفایی خود بازگشته است.
نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی اظهار داشت: شرکت واگن سازی پارس در گذشته‌ای نه چندان دور با مشکلات بسیاری مواجه بود اما اکنون به دوره بالندگی خود بازگشته و با ظرفیت بالایی محصولات خود را تولید و تحویل می‌دهد.
مخلص الائمه ادامه داد: دولت اراده جدی بر حمایت از ظرفیت‌های این چنینی دارد، هرچند ظرفیت‌های مغفول مانده در مجموعه شرکت وجود دارد و شرکت آمادگی ارائه خدمت با ظرفیت های بالاتر را دارد.
وی تاکید کرد: در واحد تولیدی واگن سازیی پارس مپنا اراک ،حداقل ۵۰ شاخه صنعت به حرکت در می‌آید و به نوعی اینگونه صنایع جزو صنایع پیشران کشور محسوب می‌شوند.
استاندار مرکزی عنوان کرد: بنا بر سیاست راهبردی کشور همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب و دستور رییس جمهوری اجازه واردات واگن و تولیدات این مجموعه داده نمی‌شود و از تمامی مصرف کنندگان عمده تولیدات واگن پارس دعوت می‌شود که این ظرفیت‌ها را از نزدیک ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار