اولین گردهمایی «پیشگامان عرصه تمدن اسلامی» با موضوع نقش بانوان فرهنگی در گام دوم انقلاب و مطالبات بانوان فرهنگی خوزستان برگزار شد

کد خبر: ۱۰۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 29 August 2022

به گزارش تابناک خوزستان:به همت سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، اولین گردهمایی پیشگامان عرصه تمدن اسلامی» با موضوع نقش بانوان فرهنگی در گام دوم انقلاب و مطالبات بانوان فرهنگی خوزستان در تاریخ ۶ شهریورماه در سالن طلاییه اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد.

این گردهمایی،با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش و جمع کثیری از بانوان فرهنگی برگزار شد.

خانم دکتر باقری مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن خوشامدگویی به بانوان فرهنگی، به اهمیت اینگونه نشست ها اشاره کردند و از برگزار کنندگان مراسم تشکر نمودند.
آقای حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در کنار مسائل علمی باید به مسائل فرهنگی هم توجه ویژه کنیم و با هدف‌گذاری صحیح می توان عقب ماندگی خوزستان را جبران کرد.

در ادامه برنامه، نمایندگانی از نواحی آ.پ چهارگانه اهواز و کارون جهت بیان مطالبات خود حاضر شده و مسائلی که بانوان فرهنگی با آن مواجه هستند را مطرح کردند: از جمله:

مسئله امنیت شغلی فرهنگیانی که اقدام به فرزند آوری می‌کنند، تخصیص مهد کودک و افزایش زمان شیر دهی، لزوم پیگیری حجاب متعارف و قانونی کارکنان و جداسازی اتاق آقایان و خانم ها، توجه به نشاط روحی و جسمی بانوان فرهنگی با برنامه های ورزشی ، تفریحی و ...، درنظر گرفتن مشاوره خانواده در ادارات جهت رسیدگی به مشکلات خانواده های فرهنگی، اختصاص بخشی از محتوای دوره های ضمن خدمت به کلاس های حضوری مباحث تحکیم خانواده و تربیت فرزند.


در ادامه گردهمایی حجت الاسلام و المسلمین آقای شیرانی به تشریح نقش و جایگاه بانوان در گام دوم انقلاب و تمدن سازی اسلامی پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید اقدامات صورت گرفته توسط امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش در خصوص پیگیری این مطالبات در دومین گردهمایی ارائه گردد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار