نشست شعر از سنگ ناله خیزد برگزار شد

نخستین نشست سومین جشنواره بین المللی شعر اشراق با عنوان از سنگ ناله خیزد در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور جمعی از شاعران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 04 October 2015
به گزارش تابناک قم، نخستین نشست سومین جشنواره بین‌المللی شعر حوزه اشراق با عنوان «از سنگ ناله خیزد» عصر امروز در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور جمعی از شاعران طلبه برگزار شد.

شاعران در این نشست که به خواندن اشعاری در سوگ جان باختگان مکه و منا پرداختند.

سید عبدالله حسینی دبیر سومین جشنواره شعر اشراق در این نشست با بیان اینکه نباید استعدادها فقط در جشنواره‌ها مورد توجه قرار گرفته و در روزهای دیگر سال به حال خود رها شوند گفت: در سومین دور از این جشنواره به دنبال بازسازی آن و احیاء جشنواره سال 68 شعر اشراق هستیم.

وی جشنواره شعر سال 68 را دارای کیفیت بالایی دانست و اظهار کرد: استاندارهای شعر باید دوباره تعریف شود و ما به دنبال تحول در جشنواره امسال هستیم.

دبیر سومین جشنواره شعر اشراق خاطرنشان کرد: امسال در بخش ویژه، «شاعر فاخر» توسط داوران انتخاب و از وی تقدیر خواهد شد. در همین راستا شاعران و طلاب شاعر شعرهای فاخر خود را برای رقابت به جشنواره شعر اشراق ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به دنبال خلق اتفاق جدید هنری در کشور هستیم، گفت: سومین جشنواره شعر اشراق ویژه‌ طلاب و فضلاء حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سه بخش کلاسیک، کودک و نوجوان و آزاد برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار