دشمن برای تخریب روحانیت و دستگاه قضایی مرتب کار می‌کند

آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان فارس که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت اظهار داشت: دشمن شبانه روز تمام تلاشش را می‌کند که اعتماد مردم به قضات و روحانیون و قداست این دو جایگاه را از آنها بگیرد و برای تخریب روحانیت و دستگاه قضایی مرتب کار می‌کند و تهمت می‌زند و تخریب می‌کند و وظیفه این دو قشر این است که این فرصت را از دشمن بگیرند.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 22 June 2022

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان فارس که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت اظهار داشت: دشمن شبانه روز تمام تلاشش را می‌کند که اعتماد مردم به قضات و روحانیون و قداست این دو جایگاه را از آنها بگیرد و برای تخریب روحانیت و دستگاه قضایی مرتب کار می‌کند و تهمت می‌زند و تخریب می‌کند و وظیفه این دو قشر این است که این فرصت را از دشمن بگیرند.

امام جمعه شیراز گفت: نگاه ما در معارف اسلامی به قضاوت به عنوان شغل و اسباب درامد و یک حرفه مرسوم نیست و کار قاضی فراتر از شغل است.

وی افزود: قاضی باید در این جایگاه فقط برای خدا حکم کند و متوجه قداست حرفه خود باشد و همین موارد نشان می‌دهد که ارزش‌های ما با تمدن امروز اروپا در تعارض قرار دارد.

دژکام خاطرنشان کرد: جامعه با بالا رفتن جایگاه قضات، ارتقا جایگاه می‌یابد و اگر می‌خواهیم جامعه‌سازی کنیم و در مسیر تمدن‌سازی اسلامی حرکت کنیم باید جایگاه قضات را حفط کنیم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه بخش فرهنگی دستگاه قضایی نیز باید بیش از پیش فعال باشد و زهد و عدالت را بر پیشانی قضاوت حک و در این زمینه تبیین کند افزود: باید جایگاه رفیع قضاوت و منزلت قضات حفظ شود و حاکمیت نیز به قضات توجه و عنایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار